Támogatás

Fontos megjegyezni, hogy a MailArchiva Adminisztrációs Kézikönyv tartalmazza a termék telepítésével és beállításával kapcsolatos összes szükséges információt. A kézikönyv a letölthető MailArchiva szoftver terjesztésének a része.

További segítségért látogassa meg a MailArchiva magyar nyelvű tudásbázisát. Ezen forrás hasznos hibakeresési tippeket és kiegészítő technikai információkat tartalmaz.

A MailArchiva Súgó fóruma a megfelelő hely, hogy kérdéseket tegyen fel abban az esetben, ha elakad vagy többet szeretne tudni a termékről. Egy új bejegyzés elküldése előtt általában hasznos rákeresni a problémához kapcsolódó kulcsszavakra a fórumon.

Amennyiben a MailArchiva rendszert üzleti környezetben tervezi használni, javasoljuk, hogy vásárolja meg a MailArchiva Enterprise Edition változatát.

Az Enterprise Edition megvásárlásakor lehetősége van Enterprise Edition támogatási szerződést kötni.

Az alábbi támogatási lehetőségek elérhetőek:

  • Telefonos support. Az esetlegesen felmerülő technikai problémák megoldásában magasan képzett és gyakorlott szakembereink nyújtanak segítséget.
  • E-mail support. Kérdéseit e-mailben küldheti el szakértői csapatunk számára.
  • Távoli segítségnyújtás. Amennyiben ezt a lehetőséget részesíti előnyben, távoli bejelentkezés segítségével szakértői csapatunk közvetlenül az Ön rendszerén végzi el a szükséges munkálatokat (terminal services).

 

A szoftverlicenchez kötődő támogatáson felül lehetőség van üzemeltetési és rendszerfelügyeleti szerződés kötésére is, melyekről munkatársainktól kaphat bővebb felvilágosítást elérhetőségeinken.

 
Nyílt forráskódú terméktámogatás:

A szoftver nyílt forráskódú változatához korlátozott mértékben e-mailen történő ingyenes terméktámogatást biztosítunk.

A nyílt forráskódú terméktámogatási e-mail cím: ose@mailarchiva.hu

Habár mindent tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az Open Source felhasználók is a lehető leghamarabb szakszerű támogatásban részesüljenek, nem tudjuk garantálni a gyors választ és az előforduló problémák teljes körű megoldását.

Amennyiben a megoldandó feladat nagysága és összetettsége túlmutat ezen ingyenes támogatási lehetőségen, illetve a nyílt forráskódú változathoz kívánnak teljes körű terméktámogatást igénybe venni, alkalmi- és átalánydíjas szolgáltatások keretében is készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére.